Hej Leonie!
Ja, want ik had er 3 gekocht, maar mn vader heeft me er 1 gegeven die veel groter is, dus ik kan er best 1 missen. Ik neem hem voor je mee! Dan moet er alleen nog een label aan, maar dat is vast geen probleem;) Van harte gefeliciteerd over 2 maanden dan;) Dat is dus nog echt een klein meisje, een vriendin van me heeft een dochtertje dat in mei een jaar is geworden, echt een schatje! Heerlijk:D
2 uur rijden, waar moet je vandaan komen? Voor mij is het iets meer dan een halfuur, hopelijk wil er iemand mee rijden, dat is een stuk gezelliger dan 2 uur alleen in de auto zitten.
Nou, nu nog echt even alleen de laatste puntjes op de ’i’ en dan zien we elkaar morgen!!
Zegen!
Post-it Berichten
-
-
Hoi Leonie!
Lekker dat alles dan bijna rond is, dan ben je ook helemaal klaar om te beginnen, morgen al!! Ow dat is inderdaad lastig ja. Wel leuk, hoe oud is ze?
Hej als je nog geen waszakje gekocht hebt ondertussen dan heb ik er nog wel 1!
Ik moet nog even een paar dingen labellen, wat dingetjes kopen, bij iemand langs enz. allemaal van die kleine dingen, maar het moet nog wel even gebeuren. Mijn vader is morgen vrij, dus ik hoef niet met het openbaar vervoer, maar word gebracht! (wat een luxe:)) En hoe ga jij?
Succes met de laatste dingetjes en tot morgen!:D
Zegen -
Hej Leoni,
Ja ik begrijp ook niet helemaal hoe alles werkt hier, telkens als ik de site opstart moet ik even zoeken voordat ik m’n eigen profiel heb;) Ben je al helemaal klaar met alle voorbereidingen? En heb je ook al slapeloze nachten van excitement? Ik wel;) Volgens mij gaan we een hele goede tijd hebben met God en met de groep! Succes met de laatste voorbereidingen en zegen! -
Hoi Leoni,
Hoe de website werkt begrijp ik nog niet helemaal, maar dat komt wel :p
Ik ga idd de focus DTS doen en heb er reuze veel zin in. Ik kijk heel erg uit naar de inspirerende lessen. Ik moet nog wel veel regelen en doen. Moet jij nog veel voorbereiden?Gr. Bart
-
Hey Leoni!
Leuk om je alvast te ’ontmoeten’! ;)
Lukt het met de voorbereiding? Hope so!
Tot de 22e!Groetjes,
Marianne -
Hi Jason!
Very nice to ’meet’ you allready.
Do you have to work for a few days or not?
I have to work till friday and then the big adventure can start…See you about a week!
Groetjes,
Leoni -
Hello Leoni,
My name is Jason. I’m from Oklahoma. and I will be doing the Focus DTS with you. Its exciting to see what GOD is going to do in the next 6 months. Its nice to meet a fellow classmate!
see you on the 22nd,
Jason